ბრენდინგი – ის ცოცხალი ორგანიზმია, ვითარდება,ზრდის და კომუნიკაციის ძლერი მოთხოვნა აქვს ,ასევე გადამწყვეტი მნიშვნელობას ანიჭებს თუ როგორ გამოიყურება, რას ფიქრობს, რა არის მისი მთავარი სათქმელი, ენდობიან თუ არა მას? – გაიცანით, თქვენს წინაშეა თვით მომხიბვლელობა- ბრენდინგი, რომელსაც სუბიექტის მსგავსი თვისებები აქვს. ბრენდის (ბრენდინგის) მთავარი მაგიური ძალაა – როცა იდეა და სურათი ყიდის პროდუქტს, მიახვედრებს ხალხს ფირმის არსებობაზე , მომხმარებელი ახდენს ემოციურ და ვიზიონალურ ასოცირებას, და მიუხედავად იმისა რომ მსგავს შეთავაზებებს სხვა კომპანიებიც აკეთებენ მაინც მასზე აჩერებს არჩევანს, თავის მხრივ ბრენდი მუდმივად ცდილობს კავშირში იყოს მომხმარებელთან და მასზე გავლენის მოხდენა შეძლოს. რა არის ბრენდინგის ძალა? – წარმოდგენის შექმნა პროდუქტის ან სერვისის შესახებ, რომელთანაც იგივდება ლოგო, სლოგანი და გამოსახავს კომპანიის ძირითად აზრს. გარდა ამისა განისაზღვრება ბრენდის სტრატეგია, რაც არა მხოლოდ სამოქმედო გეგმაში (მარკეტინგული აქტივობა) გამოიხატება, არამედ იმაშიც ,თუ როგორ უნდა გამოჩნდეს ბრენდი სამომხმარებლო ბაზარზე , რა დიზაინია საჭირო გარე გამოსახულებისთვის,პოლიგრაფიული ნაწარმისთვის, რა ტექსტი უნდა დაიტანოს/შეიქმნას რეკლამირებისთვის და ა,შ რატომ აკისრია ბრენდს? (ბრენდინგს) თანამედროვე მარკეტინგულ სამყაროში გადამწყვეტი როლი ? ის კომპანიის არსებობის მთავარი ფუნდამენტია, მასზეა დამოკიდებული ბიზნეს სამყაროში სიცოცხლის უნარიანობის განსაზღვრა. სწორად შექმნილი ბრენდინგი ეხმარება კომპანიას წარადგინოს თავი მომხმარებლის წინაშე , შეინარჩუნოს ბალანსი ხარისხს, ნდობას და ემოციურ დამოკიდებულებას შორის. ამიტომაც აუცილებელია განისაზღვროს თუ რას პირდება ბრენდი მომხმარებელს და რა მოლოდინი აქვს მას კომპანიისგან. სწორი ბრენდინგის 5 ოქროს წესი: 1. ორიგინალური დიზაინი- რომელიც გადმოსცემს მთავარ მესიჯს – ლოგო და კონცეფცია თანხვედრაში უნდა იყოს. 2 . ბრენდის რეპუტაცია- სანდოობის განცდა- აღმოჩნდა რომ მომხმარებლისთვის ეს გადამწყვეტი მნიშვნელობის თვისებაა. 3 .შექმნას ლოიალურ განწყობა.(ფასი, ფერი, დამოკიდებულება) 4.ემოციურად მოახდინოს მომხმარებლის დაკავშირება შესათავაზებელ პროდუქტთან. 5. ძებნის ხელსაწყოები ინტერნეტში, რამდენად ადვიალად ხდება მისი მოძიება, რა სიტყვათა კომბინაციაა მასზე მორგებული-ანუ გარე რეკლამა და ციფრული სამყარო – ბრენდის რეპუტაცის განმსაზღვრელი ფაქტორია. ხოლო მესიჯი რომლსაც ის მომხმარებელს უგზავნის უნდა პასუხობდეს 3 მთავარ მოთხოვნას: მე ვარ. (სასარგებლო, კარგი, შესანიშნავი, საუკეთესო ). მე ვარსებობს რომ (თქვენი ცხოვრება გავაადვილო, გავალამაზო და ა,შ)) “თუ შენ გამიცნობ ახლოს ,აღომოჩენ რომ მოგეწონე, შეიძენ და შენს აზრს სხვებსაც გაუზიარებ”- ანუ ბრენდმა უნდა მოახერხოს მყიდველის მოხიბვლა და გაზიარების სურვილის გაჩენაც. “პატიო არტის” გუნდი- იდეიდან განხორციელებამდე.

 

ამდენად არსებობს ბევრი ფაქტორი რომელიც თქვენს საქმიანობას უფრო წარმატებულს გახდის თქვენს ბრენდს კი სრულყოფილს, პატიო არტის გუნდი-ჩვენ გვაქვს ის გამოცდილება რაც ქმნის საინტერესოს და მიმზიდველ პროდუქტს.

სტატიები

Leave a Comment