სასარგებლო „ტყუილი“ თუ მომხმარებლის მანიპულირების „ინსტრუმენტი“?

ბევრი ამბობს, რომ ამას აფერისტობა ჰქვია, მაშინ როცა ნეირომარკეტინგული და სხვა კვლევები ამტკიცებენ ასეთი ტიპის „ტყუილის“ ადამიანისათვის სარგებლიანობას წმინდა ფიზიოლოგიურ დონეზეც კი. სიცრუეში რომ თავისებური სიბრძნეა ეს ძველი ამბავია, რომელიც ჯერ კიდევ სულხან-საბა ორბელიანმა შეფუთა ნაწარმოებში – „სიბრძნე სიცრუისა“. მაგრამ პრაქტიკაში ამ სიბრძნის გამოყენების კუთხით მარკეტინგი ნამდვილად არის ლიდერთა შორის.

ალექსანდრე მაყაშვილის ეს გამოსვლა სულ ახლახან შედგა TV11-ის გადაცემაში – ჩაის თემა. საუბარია „ინსტრუმენტზე“, რომლის გარეშეც მარკეტინგი ნამდვილად ვერ იქნებოდა ის რაც არის. მეორეს მხრივ დიდია ამ „ინსტრუმენტის“ არაკეთილსინდისიერი მიზნებით გამოყენების ალბათობა თუ იგი სათანადო ხელში ჩავარდება.

სტატიები

Leave a Comment